dinsdag 19 november 2013

Week van de Sint tijdens stage

Dag beste bloggers,

Na mijn stage van het eerste leerjaar heb ik eventjes tijd gevonden om te vertellen welke muzische domeinen ik gewerkt heb tijdens de stage.

De tweede week van mijn stage in het eerste leerjaar viel na de herfstvakantie. De week stond volledig in het thema van Sint-Maarten. De Sint kwam namelijk op vrijdag naar de school.

Op maandag kregen de leerlingen een brief van de Sint met enkele verwachtingen. Daar stond ik dat de Sint een mooi liedje wou horen met daar een leuk dansje bij. Ook wou hij dat we échte volleerde hulppieten werden. Als dat nog niet genoeg was wou hij ook nog dat we een vlagje maakten om hem toe te wuiven op vrijdag.

Als je mijn blog verder leest kom je te weten hoe we dat aangepakt hebben en misschien wel wat de resultaten waren.

Veel plezier!